21 Haziran 2010 Pazartesi

Panini South Africa 2010


Panini'nin çıkartmaları toplamaya baş tam net hatırlayamasam da sanırım 96 yılıydı. O zaman alınan her kolaya bir etiket veriyorlardı ve kitapcığım olmadığı için etiketleri oraya buraya yapıştırıyordum. 2006 Dünya Kupası albümümü tamamlayamamıştım, Euro 2008'de epey uğraşıp tüm albümü tamamladım, 2010 Dünka Kupası albümüne ise hiç girmeyi düşünmüyordum ama sağolsun bir arkadaşım hafiften zehri vermesiyle kendimi albüm alırken buldum. Birkaç arkadaşım dalga geçse de bu sefer de gayet iddalı ve hırslıyım albümü tamamlamada. Takım kadroları şubat ayına göre oluşturduğu için kadrolarda yer almayan kimi oyuncular olabiliyor. Umarım en kısa zamanda ikinci tamamlanmış albümüme kavuşurum.

1 yorum:

hadizlow dedi ki...

Vallahi yeğenime alıyorum bakkal amca...

 
Site Meter