13 Ekim 2009 Salı

f Dergi


f Dergi ile ilk tanışmam üniversiteden sınıf arkadaşım Aziz'in katkılarıyla gerçekleşmişti. O isteksiz ilk tanışmadan sonra gördüğüm zaman almaya, aldıktan sonra da bir solukta bitirmeye başladım. Benim için tek sorun bir türlü ne zaman yayınlandığından haberim olmadığı için denk geldikçe okuma fırsatı buluyordum. f Dergi, içerik olarak ağırlıklı olarak efsanelerin hayatlarını, dünya derbilerini anlatıyor. Okurken tanıdığımızı sandığımız birçok insan ve olayın farklı yönlerini öğrenmemizi sağlıyor. Futbol hakkında alışılagelmişin dışında şeyler okumayı sevenler için güzel bir kaynak.

Geçenlerde Beşiktaş'taki Kadıköy iskelesinin yanındaki büfenin standında 8 adet f Dergi'yi görünce şaşırdım. Uzun zamandan beri yeni sayıya denk gelmiyordum, emin olmamakla beraber sanırım dergi artık yayınlanmıyor. Bayiideki sayılar eski ve güneşten solmuş, deforme olmuşlardı. Şuan ise işe gidip gelirken kalabalık ve bunaltıcı belediye otobüslerinde yaptığım yolculukta bana eşlik ediyorlar. Futbol hakkında farklı hikayeler okumak isteyenlere tavsiye ederim.

1 yorum:

hadizlow dedi ki...

O arkadaşın değerini bil. Sana çok güzel bil alışkanlık kazandırmış :)

 
Site Meter