6 Kasım 2009 Cuma

Daddy Cool


Harry Kewell, Hagi'den beri Galatasaray'da saha içi ve dışındaki varlığı ile bana güven veren ilk oyuncu. Avustralyalı efsane, futbola bakışı, duruşu, profesyonelliği ile takımınızda görmek istediğiniz türden bir oyuncu. Aynı zamanda Aydın, Uğur, Sabri, Serdar Eylik için bulunamayacak bir fırsat. Kewell seviyesinde oyunculardan kamplarda, antremanlarda yanında dursanız bile birşeyler kapmak mümkün. Bugünlerde futbolumuzun gündemini oluşturan konuların arasında,kulüp başkanlarına küfür edildği, saha içinde kurtlar vadisi modunda dolaşan oyuncular, yeşil saha üzerinde yapılan ayrımcı ve ırkçı davranışlar, Kewell'ın gülen yüzü bizlerin hala daha bu oyunu sevmesini sağlıyor. Harry Kewell'ı da canlı izleme imkanı bulduğum içinde kendimi şanslı hissediyorum.

2 yorum:

hadizlow dedi ki...

Takımda açık ara en sevdiğim yabancı. Türkiye liginin çok üstünde bir futbolcu. Umarım futbolu bizde bırakır diyecem ama, bizim için iyi onun için kötü bir istekte bulunuyorum sanki. Gitse de kalsada onan olan saygım, sevgim kesinlikle değişmez.

CAA dedi ki...

Transfer sezonlarında Gazatelerimizin adını bol bol kullandığını hatırlıyorum eskiden bu geçen isimlerdne gelmesini istediğim 3 oyuncudan 2 si şuan takımımızda Baroş ve Kewell, 3. sü Owen ıda bu sene gerçek yapabilirdik belki ama sağlık olsun.Deidiğin gibi Kewell ı canlı izlediğimiz için kendimizi şanslı sayıyorum.Ve şuan takımda açık ara en sevdiğim yabancı diyebilirim senin gibi ama ilave yapıp takımda en sevdiğim futbolcu demek istiyorum.Ve umarım bu sene sonunla sözleşme imzalamama hatasına düşmez yönetimimiz.

 
Site Meter