12 Temmuz 2010 Pazartesi


2010 Dünya Şampiyonu İSPANYA !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ispanya Futbol Milli takimi 2008 Avrupa, 2010 Dünya Sampiyonu. Ispanya Basketbol Milli takimi 2006 Dünya, 2009 Avrupa Sampiyonu, 2007 Avrupa ikinciligini ve 2008 Olimpiyat ikinciligini saymiyorum. Nasil bir jenerasyondur bu. Ispanyollari ligleri ve milli takimlarindan dolayi kismanmamak elde degil. Dünya kupasinda ise Isvicre yenilgisiyle biraz taraftarlarini endiselendirselerde gene mutlu sona ulasmayi bildiler. Bu 1 aylik büyük futbol ziyafetininde bizim adimimizin gecmemesi cok üzücüydü. Özellikle Almanlarin Ispanyollarin karsisinda sahaya cikarken dizlerinin titremesi ve 90 dakikada sadece bir net pozisyona girmelerinden sonra defalarca neden biz bu turnuvada yine yokuz olsaydik yine ilginc seyler (iyi ve organize futbol demiyorum) yapabilirdik dedim. Televizyonda alman spikerin Ispanyollarin arti arkasi kesilmeyen ataklari sirasinda yaptigi "Su an bir kontra atakla Ispanyollar icin herseyin bitebilecegi" yorumu ise komikti. Ben sahsen 2012 elemele karsilasmalarini ve Hiddink'i dört gözle bekliyorum. Umarim artik sonunda iyi bir kaleci ve defans kombinasyonumuz olur ve her turnuvanin degismez takimlari arasina gireriz. Yetenek ve cesaret sorunu olmayan milli takimin defansif ve organizasyon sorunlarini cözdükten sonra cok keyif verecegini düsünüyorum. Onur

 
Site Meter