6 Nisan 2010 Salı

K.C (1967-1994)


Aslında bu yazıyı dün akşam koyucaktım ama Bülent Timurlenk'i izlerken yorgunluğunda etkisiyle uyuyakalmışım. O yüzden bir gün gecikme ile anmış olalım Kurt Cobain'i. Nirvana, herkesin olmasa da 80'li yıllarda dünyaya gelmiş çoğu insanın müzik dünyasında yer edinmiştir. Benim için Nirvana'nın yeri ayrıdır. Müzik tarzımın oluşmaya başladığı yıllarda ilk dinlemeye başladığım grup Nirvana'ydı. Lise yıllarında ilk orjinal kasedimi ise abim hediye etmişti bana. Albüm kapağı o zamanlar çok tartışılan Nevermind albümü ile kendileriyle tanışmıştım. İstanbul'a geldiğim bir şubat tatilinde televizyonda Unplugged konserlerini gördüğüm de büyük bir heyecanla baştan sonra izlemiş ve enfes bir müzik ziyafeti çekmiştim kendime. Son zamanlarda çok sık dinlemesemde bende her zaman yeri farklı olan Nırvana'yı, büyük insan Kurt Cobain'i, Unplugged in New York konserinden Lead Belly'den bir cover parça ile anmış olalım.

Hiç yorum yok:

 
Site Meter