11 Ocak 2010 Pazartesi

5'te 4


Geçen perşembe günü katıldığım 5'te 5 programında 4. soru da elendim ne yazık ki. Yarışmaya katılacağımı öğrendim andan itibaren çocuklar gibi şendim. İlk yarışmacı olmamın etkisiyle yeterince heyecanlandım. Ekran başında diğer yarışmacıları izlerken çok kolaymış gibi gelirdi hep, ama yarışmacı olunca herşeyin o kadar da basit olmadığını gördüm. Evdeki arkadaşların sıfır katkısıyla mutlu sona ulaşamadık, ama yarışmak bile ayrı heyecanlıydı. Perşembe gününden itibaren hırs yapmış durumdayım, tekrar katılıp bu sefer PS 3'ü almayı hedefliyorum. Evdeki televizyon biraz eski olsa da hiç yoktan PS 3 güzel olurdu. Buradan da Alamanya'daki abime selam olsun, yeni bir televizyon hediye ederse çocuklar rahatça oynayabilirler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Abileri maddi manevi koruyalim yasalim. PS3 oynamasak da olur ama onlar yasasin yasatilsin ...

Adsız dedi ki...

bi gün dedin mi ben abim için bugün ne yaptım diye de abinden olur olmadık utanmadan ps3 istiyosun

 
Site Meter