28 Ocak 2010 Perşembe

You Dismissed


Ne yazık ki fatura Nonda'ya kesildi. Gelen oyunculara nedense sevinemiyorum bir türlü. Kewell'da gitse çok üzülecektim ama giden Nonda oldu. Atletico Madrid serisinde ileride kimin oynacağını falan düşünmek istemiyorum şuan. Bu kadar oyuncu geldiğine göre elbet birileri gidicekti, bu dönemde formsuz olması faturanın kendisine kesilmesini sağladı. Transfer sezonun kapanmasına 2 gün kala uzun bir süre bize hizmet etmiş bir oyuncunun, ve bu dönemde profesyonellik adına örnek olacak bir tutum sergilemiş, sözleşmesini fesh etmekte ne kadar adil bilmiyorum. Attığın gollerden sonra parmağın hava da eski açığa koşuşunu özleyeceğim koca adam.

Shabani Nonda Shabani Nonda ....

*Resmi sitede açılış sayfasına konan resim inceliğini gösteren kulübe de teşekkürler.

Hiç yorum yok:

 
Site Meter