3 Şubat 2010 Çarşamba

Gamer


Bilim kurgu filmleriyle aram çok iyi değildir. Geçerli bir sebebim olmadığı sürece, arkadaş ortamı ya da izlenecek başka bir film yoksa, tercih etmem. Gamer'da uzun zamandır izlenilecek filmler arasında bekliyordu ve sonunda izleme fırsatını yakaladım. İlginç bir senaryoya sahip olsa da film gerçekten çok kötü. Sonlara doğru artık iyice izleyici sıkan Gamer'i Michael C. Hall hatrına bitirdim. Malum Dexter'in tatilde olduğu zaman da özlem gidermiş oldum. İmdb puanı 5.7'nin bile fazla olduğunu düşündüğüm filmde aklımda kalan tek sahne, Michael C. Hall'ın canlandırdığı Ken Castle karakterinin I've got you under my skin eşliğindeki mükemmel dansıydı. Bilim kurgudan zevk alıp ve de boşa harcayacak bir buçuk saatiniz varsa seçenek olarak düşünebilirsiniz. İyi seyirler...

1 yorum:

hadizlow dedi ki...

Ben de sırf Dexter hatırına izleyecektim. Neyse şimdilik rafa kaldırabilirim.

 
Site Meter