10 Ağustos 2009 Pazartesi

Savunma Nasıl Yapılmaz - Örnek II


Defans nasıl yapılmaz serimize devam ediyoruz, serinin ilk bölümüne buradan ulaşabilirsiniz. Tobol maçında şut çekmeye hazırlanan defans oyuncusuna "arkasını" dönen Sabri Sarıoğlu, ligin ilk maçında da yine temel futbol bilgilerinden ne kadar yoksun olduğu gösterdi. Sabri, maçtan sonra yaptığı açıklamada, topa ilk kendisinin vurduğunu söyledi. Topa ilk vurmak kimi pozisyonlarda faul yapmadığınız anlamına gelmeyebilir. Bana göre pozisyon net penaltı. Top daha yaklaşmadan Sabri'nin havada kuş gibi durduğunu net bir şekilde görüyoruz. O pozisyonda topa zamanlamanız kötü şekilde girerseniz çok doğal olarak top ile aranızda olan rakibiniz üstüne binersiniz. Daha sezonun başında olmamıza rağmen Sabri taraftarın sabrını sınamaya başladı. Taş olsa sen onu bile çatlatırdın Sabri!

2 yorum:

inactive dedi ki...

canlı canlı pozisyonu izledim ve düdük çalmadan daha sabrinin kaportacıdaki halini düşündüm..takım taklavatı almak için bu kadar zıplarmıydı diye...zıplardı..bi de penaltı atılıncaya kadar hakemin peşinde kuyruk olmalar falan...gerçi bu bizde geleneksel birşey artık..velhasıl kelam sabrinin sanayide daha çok katkısı olacağını hala düşünmekteyim...

hadizlow dedi ki...

O pozisyonda aklıma geldi savubma nasıl yapılmaz postu. Bu seriye devam etmesen üzülürdüm :) sabriye gelince artık onun hakkında yorum yapmayı düşünmüyorum.

 
Site Meter