6 Temmuz 2009 Pazartesi

94 Milyon €'luk Balıklama Atlayış


Cristiano Ronaldo daha ilk maçına çıkmadan gündemin ilk sırasında oturmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Messi'den daha iyi olduğunu savunan Portekizli bu seferde Real Madrid'in kendisi için ödediği bonservis bedelini hak ettiğini iddaa etti. Her açıklamasıyla biz futbolseverleri biraz daha kendinden soğutan Ronaldo bakalım saha dışındaki performansını bu sene La Liga'da gösterebilecek mi? Resimde de yaz sezonunu açıp Beşiktaş sahilden boğaza atlayan çocuklar gibi çıkmış.

5 yorum:

Serkan A. dedi ki...

ben bu adam için pes te manu yu alırdım,ama bu demek değildirki artık real madridi alıcam..seninde dediğin gibi çok ukala oldu we şımardı,umarım bunları azda olsa kariyeriyle öder diyorum.real madrid'e gelince,yazık o kadar paralara,tek adam için yapılmaması gerekiyor çünkü diğer takımlar bundan haddinden fazla etkilenip elindekilere olmadık fiyatar biçiyorlar..bu piyasaya bir el atılması acilen gerekmektedir..

hadizlow dedi ki...

Tam bir çingene çok doğru bir tespit. Ben bu adamı Keşansporda bile oynatmam. Ver mendili ışıklarda satsın. 'Bişey söyleyebilirmiyim, Abi para istewmiyorum, R.Madrid için mendil satıyorum'

Levent Karli dedi ki...

real madrid e yakışır transfer. İkisini de sevmem. tencere - kapak

tranella dedi ki...

messiden iyi mi snaıo kenidni bu şeyimin kenarı en azından adam deil bunu herkes bilio

Hagi10 dedi ki...

Dünkü imza töreninde kendisinin şopar olduğuna bir kez daha kanaat getirdim. Dünyada Tuncay Şanlı ve Volkan Demirel'den sonra nefret ettiğim 3. futbolcudur herhalde kendisi.

 
Site Meter