1 Temmuz 2009 Çarşamba

Bana Yöneticini Söyle Sana Başkanını Söyleyeyim


"Teknik direktör olarak Rijkaard'ı da alabileceklerini, ancak Fenerbahçe ve Türkiye'yi tanıması nedeniyle Christoph Daum'u tercih ettik"

"Shakhtar Donetsk ve Werder Bremen'i finalde izledik. Bizim takımımız geçen sezon UEFA'yı yüzde 100 kazanabilecek bir kaliteye sahipti. Bizim doğru bir teknik direktörümüz olsaydı, örneğin yine Daum olsaydı UEFA Şampiyonluğu, lig şampiyonluğu ve Türkiye Kupası bizimdi.”

"Başkanın futbol ve futbolcu bilgisi de pek çok teknik direktöre taş çıkartacak kadar iyidir"

Yukarıdaki açıklamalar Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Cihan Kamer'e aittir. Atasay Kuyumculuk'un sahibi olan bu şahsiyet kesinlikle altının değerini hepimizden iyi biliyordur, ama sükut kelimesinin hangi anlama geldiğinden bihaher gibi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok konusan az bilirmis. Onur

inactive dedi ki...

tam da fenerbahçeye "bravo alacaz dediler aldılar topuzu" diyecekken bu adamın böle şeyler demesi aşırı çocukça çirkefçe ve anlamsız olduğundan yine fenerbahçenin özünde acılası durumda olduğunu,için için komplex dolu olduğu gerçeğini yansıttı bana..ben de "bravo" demekten vazgeçtim :)

tranella dedi ki...

gereksiz bir yönetici tiplemesi daha ülkemizden ve gereksiz açıklamalar kim konuşmasına izin verioki böle adamların saçma sapan

hadizlow dedi ki...

Adamın adını ilk kez duyuyorum duymaz da olaydım. Gereksiz, saçma sapan, gündem değiştirmeye çalışan, reklam kokan hareketler. Ha bir de bu açıklamayla yönetimdeki yerini sağlama almıştır diye düşünüyorum. En azından büyük hoca Sir Aziz Yıldırım bırakana kadar.

Levent Karli dedi ki...

iyi ki fenerli değilim. uefa acısı 100lerce yıl sürecek..

 
Site Meter