26 Haziran 2009 Cuma

Yılın Teknik Direktörü : Mircea Lucescu


Bu senenin "rüya 11" ini seçtikten sonra gelen istekler üzerine geride bıraktığımız sezonun en başarılı teknik dikrektörünü de sizlerin oylarınızla seçmiş olduk. Aslında bu anket hakkında benim düşüncem, açık ara Pep Guardiola'nın birinci olacağı yönündeydi. Oyumuda gözü kapalı Guardiola'ya vermiştim ama anketin tamamlanmasının ardından gördüm ki blog okuyucuların büyük çoğunluğu benim gibi düşünmüyorlarmış.

Barcelona'nın geride bıraktığımız sezonda kazandığı 3 kupa belki de herkese normal gelmiş olabilir. Bu oyunun sahaya yansıltılmasında ise en büyük etkenin Guradiola olduğuna inanıyorum. Bana göre Frank Rijkaard zamanında oynanan güzel oyunu en üst noktaya çıkarmayı başarmıştır.

Levent Karlı ise yorumunda olaya farklı bir açıdan bakmıştı. Hocaları ve takımları değiştirdiğimiz zaman hangi hoca o takıma yine aynı başarıyı yaşatabilirdi diye sormuş bizlere. Bu durumda ise benim aklıma tek bir isim geliyor José Mourinho.

Sonuç olarka sizlerin oylarınızla 2008-2009 sezonun en başarılı hocası Mircea Lucescu seçildi. 2004 yılında başladığı Shakhtar Donetsk macerasının 5. senesinde UEFA Kupası şampiyonluğu ile başarısını taçlandırdı. Ülkemizde Galatasaray ve Beşiktaş ile şampiyonluklar yaşayan Rumen hoca, Kadıköy'deki finalde oynattığı total fulbol ile biz futbolseverleri mest etmişti. Bakalım 2009 Süper Kupa finalinde Guardiola'nın ekibi Barcelona ile Lucescu'nun Shakhtar Donetsk'inin kapışmasından kim galip çıkacak.

2 yorum:

hadizlow dedi ki...

Mourinho hakkında söylediklerine katılıyorum. Burada her takımda başarılı olabilecek tek ismin 1 oy almış Mourinho olduğuna inanıyorum. Oylamada sanırım Türkler güçsüzün yanındadır mantığı ağır basmış. Wolsburg&S.Donetsk

Adsız dedi ki...

Söz en başarılı teknik direktörlerden açılmışken Sport Bild tüm zamanların en iyi Bundesliga teknik direktörlerini açıkladı. Listenin birinci sırasında 461 Bundesliga maçı, 10 ulusal kupa, 2 uluslararası kupa, 14 kez uluslararası arenaya çıkma başarısıyla Ottmar Hitzfeld yeralıyor. Listede ayrıca Türk futbolseverlerin de yakından tanıdığı isimler var.

1. Ottmar Hitzfeld (60)
2. Udo Lattek (74)
3. Otto Rehhagel (70)
4. Felix Magath (55)
5. Hennes Weisweiler († 62)
6. Thomas Schaaf (48)
7. Ernst Happel († 66)
8. Jupp Heynckes (64)
9. Huub Stevens (55)
10. Karl-Heinz Feldkamp (75)
11. Branko Zebec († 59)
12. Christoph Daum (55)
13. Matthias Sammer (41)
14. Erich Ribbeck (72)
15. Tschik Cajkovski († 74)
16. Pal Csernai (76)
17. Dettmar Kramer (84)
18. Max Merkel († 87)
19. Willi Multhaup († 79)
20. Giovanni Trapattoni (70)
21. Friedel Rausch (69)
22. Kuno Klötzer (87)
23. Dietrich Weise (74)
24. Jörg Berger (64)
25. Franz Beckenbauer (63)

Onur

 
Site Meter